مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

 آشنایی دانش آموزان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) یک ضرورت است

حجرگشت آشنایی دانش آموزان با اندیشه‌ها و سبک زندگی ساده امام خمینی (ره) را یک ضرورت دانست و گفت: باید اندیشه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تبیین و تشریح شود.
کد خبر: ۵۹۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ - 28May 2023

 آشنایی دانش آموزان با اندیشه‌های امام خمینی (ره) یک ضرورت است به گزارش  دفاع‌پرس از البرز، «علی حجر گشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی (ره) باید از جنبه‌های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) باید از جنبه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، مذهبی و... مورد بررسی قرار گیرد و برای دانش آموزان تشریح و تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر جهان اسلام، آزادگی، عزت، اعتماد به‌نفس و سربلندی را به جوامع اسلامی بازگرداند، تصریح کرد: برخی سران مرتجع و وابسته به بیگانگان اعتماد به نفس و عزت کشور‌های اسلامی را از آن‌ها گرفته بود، اما امام خمینی (ره) و نهضت انقلاب اسلامی بار دیگر عزت و شکوه را به تمدن اسلامی و ملت‌های مسلمان بازگرداند.

حجرگشت با تاکید بر اینکه امام خمینی اسباب تحول فکری و اعتقادی ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را فراهم آورد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) به واسطه انقلاب اسلامی تحول بزرگی در زمینه بیداری ملت‌ها ایجاد کرد و ضربه بزرگی به هیمنه استکبار جهانی وارد آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به ضرورت معرفی اندیشه‌های امام خمینی (ره) به نسل جوان، خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با آرمان‌های نظام اسلامی و اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی آشنا شود و بستر تداوم و پویایی انقلاب اسلامی را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار